Вчені під керівництвом професора Університету Торонто Гарві Андерсона провели 12-тижневий експеримент за участю 74 дорослих, щоб перевірити вплив повножирних молочних продуктів на організм. Учасників розділили на три групи: перша дотримувалася дієти з низьким вмістом молочних продуктів та обмеженням калорій, друга — споживала три порції молочних продуктів на день при нейтральному енергетичному балансі, а третя — харчувалася без обмежень, також додавши до раціону три порції молочного щодня. Результати показали, що вживання повножирного молока та іншої молочної продукції не впливає негативно на масу тіла, склад тіла, енергетичний обмін чи рівень холестерину.
Натомість у людей, які щодня вживали три порції молочних продуктів, спостерігалося поліпшення артеріального тиску, а також вищий рівень кальцію, білка та вітаміну D. Автори дослідження пояснюють цей ефект «гіпотезою молочної матриці», згідно з якою фізична структура молочних продуктів, де казеїн і сироватка поєднані з жиром та поживними речовинами, змінює процес їх засвоєння організмом. За словами Гарві Андерсона, побоювання щодо насичених жирів у складі такої їжі не мають підтверджень, а в деяких випадках споживання молочних продуктів може навіть мати захисний ефект.








